woensdag 8 juni 2011

Tandpasta: de uitslag

De Colgate tandpasta (klik hier voor meer info) is inmiddels uitgebreid getest. Door enkele van mijn volgers, maar ook door mensen in mijn omgeving. Heel erg bedankt voor het testen en het geven van je mening!
 De vier varianten in het Colgate Total assortiment:
- Colgate Total Original: een 12 uur complete non-stop bescherming
- Colgate Total Whitening: een langdurige bescherming en herstelt de natuurlijke witheid van de tanden
- Colgate Total Fresh: voor een langdurige bescherming en een schoon en fris gevoel
- Colgate Total Sensitive: een langdurige bescherming voor gevoelige tanden

Het zijn alle 4 frisse tandpasta's, waarbij de Fresh er wel echt uitspringt. Mijn absolute favoriet.
Je voelt bij allemaal echt dat je tanden glad en schoon aanvoelen. Of de whitening de natuurlijke witheid van je tanden echt hersteld kan ik nog niet echt zeggen, daarvoor is de tijd te kort als je ze alle vier wilt testen.
Vriendlief heeft alleen de Sensitive getest en zijn tanden zijn wel minder gevoelig geworden.

Enkele volgers hebben de whitening variant voor me getest. Een greep uit hun reacties:

"We waren het erover eens dat het een frisse smaak is , niet een smaak waar je erg aan moet wennen. Een lekkere frisse tandpasta !"
"Ik heb de tanpasta nu bijna een week gebruikt en het bevalt heel goed. Na het poetsen voeler mijn tanden gladder aan dan met andere tandpasta's. Ik moest wel even wennen aan de smaak maar het is niet vies. Dat komt omdat ik hiervoor een tandpasta gebruikt heb op kruidenbasis geloof ik. Dan is het verschil in smaak natuurlijk heel anders.
Maar het is wel een tandpasta die ik in de winkel zou kopen want het poetst lekker."

"De tandpasta bevalt uitstekend.
Het grote voordeel is dat hij veel sneller water opneemt en daardoor eerder schuimt dan de andere Colgate tandpasta’s. Voor mijn gevoel zijn mijn tanden dan ook schoner, althans het voelt zo. Ik ben dus om. Heel erg bedankt dat ik dit fantastische product mocht uitproberen."

1 opmerking:

  1. Misschien moet ik de sensitive maar eens proberen. Ik heb namelijk last van 'gevoelige tanden'!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties op mijn blog zijn altijd welkom. Leuk om van je te horen!