donderdag 19 mei 2011

Wie wil graag tandpasta testen?


Je tandplak en aanslag helpen verwijderen, de natuurlijke witheid van je tanden herstellen (zonder ze te beschadigen!), helpen bij het voorkomen van slechte adem en minder gevoelige tanden, gaatjes,… - doet jouw tandpasta dat allemaal?

Colgate Total wél. En dan nog op een efficiënte, milde en aangename manier. Deze tandpasta legt bovendien een beschermend laagje om de tanden, wat je gebit tot wel 12 uur lang helpt beschermen tegen invloeden van buitenaf. En dat voel je!


En dat gaan we dus testen. En net als bij de koffiebonen heb ik ook hierbij jullie hulp nodig. Voor degene die het niet weten: ik ben lid van The Insiders, waarbij je producten test en door middel van Word of Mouth (WOM) of mond-tot-mond reclame de producten bekend(er) maakt.



Ik heb nog 8 kleine tubetjes tandpasta die ik kan uitdelen. Het enige wat ik dan van jullie vraag is of je me in een kort mailtje of reactie op deze blog laat weten wat je bevindingen zijn.

Ik moet zeggen dat de eerste resultaten veelbelovend zijn. Mijn tanden voelen erg schoon en glad aan.

Dus bij deze: wie wil graag Colgate Total voor me testen en zijn/haar mening daarover aan me doorgeven?

6 opmerkingen:

  1. Hoi
    Het lijkt me leuk om je hierbij te helpen. Hoe gaat het precies in z'n werk?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mail even je adres naar MR0804@hotmail.com, dan stuur ik je een tube tandpasta op. Na een paar dagen heb je al een goed beeld van het product en dan kun je me je bevindigen mailen. Doet het wat het beloofd, verpakking, smaak, enz. Gewoon even kort wat je er van vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke manier om nieuwe producten te proberen. Ik ben benieuwd naar het eindoordeel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil heel graag voor je testen ..
    petrouchkafelic@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wacht het weekend even af en dan zal ik maandag de tandpasta opsturen naar de eerste 8. Vlijtig Liesje wilde jij ook testen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil ook wel graag je tandpasta testen hoor.

    Groetjes,
    Tonny

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties op mijn blog zijn altijd welkom. Leuk om van je te horen!