donderdag 24 februari 2011

Boeken op Bol gezet

Eergisteren eindelijk mijn zolder eens afgestruind en alle boeken die ik niet meer lees op een lijstje gezet. Had er veel meer dan ik dacht. 1 boek bewaard omdat ik die nog wel eens kan gebruiken in deze lifestyle (boek over broodbakken).
Ik had in totaal 22 boeken, klaar om op het werelde wijde web te gooien voor de verkoop. Meteen alles er maar op gezet en inmiddels al weer 3 boeken verkocht. Joehoe.

Voor de geinteresseerden:
Te koop: mijn tweedehands boeken

2 opmerkingen:

  1. Ik vind Bol wel makkelijk om het op te zetten maar het verbaast mij wel dat mensen het soms voor zulke lage bedragen verkopen dat ze er op moeten toeleggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw wat een geweldig idee van je . succes met je verkop , voldoening he? , liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties op mijn blog zijn altijd welkom. Leuk om van je te horen!