maandag 14 februari 2011

Welkom op mijn blog!

Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog. Welkom!
Geïnspireerd door al die leuke blogs die ik al tijden volg, ga ik er nu zelf maar eens één starten.

Wij hadden maar 1 goed voornemen dit jaar en dat was: minder uitgeven. En 2011 is nog niet zo heel lang bezig, maar het gaat tot nu toe nog prima.
Eigenlijk moeten we niet zeuren. We werken allebei (40 en 32 uur), we hebben een leuk koophuis, we hebben 2 auto's, gaan 1x per jaar naar het buitenland op vakantie, enz, enz. We hebben dus genoeg, maar goed om dit te kunnen houden en te kunnen blijven doen, is het in deze tijd wel nodig om op andere punten wat zuiniger aan te doen. En toen ben ik op internet verschillende blogs gaan lezen. En wat een informatie!!! Bijna te veel om op te noemen.
Ik heb al een en ander uitgeprobeerd en wat is dat leuk allemaal om te doen!

Ik weet dat ik niet te hard van stapel moet lopen, maar ik heb al zelf wasmiddel gemaakt, een hele leuke sleutelhanger gemaakt, spulletjes voor een moestuintje aangeschaft (was nu in de aanbieding), superlekkere pizza's gemaakt en nog veel meer en allemaal dankzij blogs van anderen. Ook hou ik echt heel trouw mijn kasboek bij en hoe beter ik het bij hou, hoe leuker dat ik het ga vinden.

Mijn plan is om een blog te maken waar veel mensen inspiratie en informatie kunnen halen, net zoals ik dat van andere blogs heb gedaan. Recepten, creatieve dingen om te maken of voor in huis, consumindertips, enz. enz.

1 opmerking:

  1. ach wat leuk enne gewoon lekker leven en tevreden zijn is ook alles waard, succes met je blogje enne ik ben de eerste volger , jippie , liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties op mijn blog zijn altijd welkom. Leuk om van je te horen!