maandag 14 februari 2011

Sleutelhanger maken

Ik heb zoveel blogs en websites gelezen, dat ik niet meer weet waar dit idee vandaan komt, maar het is zo leuk om te maken, dat ik jullie dit niet wil onthouden.

Je begint met een stukje vilt en dat knip je in de vorm van het plaatje dat je er op wilt hebben (ik heb voor bruin vilt gekozen, maar dat zie je niet op de foto) en je zoekt een paar leuke lintjes uit, die je met een beetje textiellijm vastzet op het vilt. Daarna strijk je de speciale applicatie (google maar even op strijkapplicatie en je hebt keus genoeg) er op en klaar! Echt niet moeilijk en het resultaat is echt zo leuk.
Ik twijfel alleen of ik bij een volgende keer geen 2 plaatjes moet nemen en die tegen elkaar aan moet plakken, want nu is de achterkant een stukje bruin vilt. Niet lelijk, maar met 2 plaatjes wordt het mooier. En wel duurder natuurlijk. Het plaatje is het duurst van de sleutelhanger. Ik was nu nog geen 2,50 euro kwijt, maar meer dan de helft van de kosten zitten in de strijkapplicatie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties op mijn blog zijn altijd welkom. Leuk om van je te horen!