maandag 28 februari 2011

Tweedehandse week

Mijn kennismaking met de kringloopwinkel
Ik denk dat ik nog even verder moet kijken naar de ideale kringloopwinkel. Vrijdag met de kleine man even naar de kringloopwinkel geweest in Helmond. Beetje mixed feelings aan over gehouden. Heb een leuk wollen vest gescoord voor €3,- voor mezelf. Dat was het enige positieve aan het bezoekje.
Er stond echt veel rommel tussen. Heb me ook nog voor €1,50 in de vingers gesneden. Kleine man wilde een boekje. Prima. Leuke uitgezocht van Sesamstraat. Ook nog even snel doorgebladerd, maar niet genoeg nagekeken. Thuis bleek er enthousiast in geknipt te zijn.... Waarom heb ik dat nou niet gezien? Lesje voor de volgende keer.
Op de blog van Marion (Anderson-cottage) las ik dat Uden waarschijnlijk een goed alternatief is.

Boeken
Inmiddels al 5 boeken verkocht op B.ol. Gaat best lekker. Het is even wat werk, maar lang niet zo veel als M.arktplaats. Dit is een vaste prijs (dus geen op en neer gemail voor een minikorting) en B.ol regelt de rest, je hoeft alleen je boek maar op te sturen. Ideaal.
Tussenstand: 4 boeken voor in totaal €28,71 verkocht, 5e gaat vandaag weg.

Opruiming zolder
Binnenkort opruiming op zolder, dus ook maar eens foto's gemaakt van alles wat weg kan. In ieder geval voor een groot gedeelte. Dat gaat vandaag naar de M.arktplaats van het wereldwijde web... Ik heb echt ruimte nodig op zolder. 

3 opmerkingen:

  1. Ik ben al jaren een kringloop/fan, maar het is ook vaak zo dat ik met lege handen thuis kom. De kunst is wat vaker bliksembezoekjes af te leggen en bij twijfel:niet kopen!! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kom ook wel eens in de kringloop Helmond, maar vind het vaak net te rommelig. Ik kom er vaker om dingen af te geven, dan te kopen!

    Ben je ooit in 'Het Goed' geweest in Eindhoven. Ik zelf niet, maar dat schijnen wel mooie kringloopwinkels te zijn...

    Patrick - De Kleine Dingen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Patrick: nee staat nog op de to-do list. In Geldrop zit er ook een, vlakbij het werk van mijn vriend. Rijd er zo vaak langs, toch maar eens naar binnen gaan dan.

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties op mijn blog zijn altijd welkom. Leuk om van je te horen!