donderdag 14 april 2011

Wie wil graag koffiebonen testen?

Ik ben lid van 2 consumentenpanels om producten te testen. Buzzer en The insiders.
Op dit moment ben ik koffiebonen aan het testen en ik zou ook graag de mening van anderen willen weten.


Even een stukje tekst van de campagne:
Of je nu van een krachtige espresso houdt, een café crème of juist een cappuccino, de lekkerste koffie zet je natuurlijk met versgemalen bonen.
Douwe Egberts introduceert drie nieuwe wereldkoffies in hun assortiment koffiebonen om thuis te malen: Dark Roasted Spicy India, Peru Nutty & Sweet en Flowery Papua New Guinea. De koffies zijn 100% UTZ Certified. Dat betekent dat ze met zorg voor mens en milieu geteeld zijn.
Ben jij een echte koffiefan? Heb jij een volautomatisch koffiezetapparaat (zo een waar je koffiebonen in doet, waar dan heerlijk verse koffie uitkomt) of een koffiebonenmolen?


Ik heb nog 3 pakketjes met koffiebonen om uit te delen.
Dus heb je een volautomatisch koffiezetapparaat of koffiebonenmolen en wil je het graag voor me testen, laat het me dan even weten in een reactie.
Het enige wat je hoeft te doen is genieten van de koffie en mij via een formuliertje te laten weten wat je er van vond, zodat ik dit weer kan samenvatten in een algemeen rapportje.

Ik heb eerder al Latte Caramel en Latte Hazelnut getest, luierbroekjes, een sonische tandenborstel, enz.
Hopenlijk volgt er nog veel meer om te testen en kan ik jullie hier ook in betrekken.

6 opmerkingen:

  1. Ik wil graag met je mee testen! Hartstikke leuk.
    Ik heb een volautomatisch apparaat.
    Dus als ik mee mag doen dan mail me maar.

    ladytanya@emailme.nu

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil het wel proberen, manlief is verzot op verschillende soorten koffie.
    Mijn mail adres is p_van_dam@hetnet.nl

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja, leuk!!
    Ik heb een koffiemolen en wil het graag voor je uittesten.
    Mijn mailadres: boukjedejager@gmail.com

    groeten Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marieke,

    wat een leuk idee, producten testen. Jammer dat ik te laat ben, ik had je graag geholpen. We zijn verstokte koffieleuten hier (tot grote ergernis van moederlief)! Veel succes alvast met je rapportje.

    Groetjes
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heb geen apparaten zoals je weet, enne die koffiebonen , daar maak ik tia maria of te wel tia marion van , heerlijk, fijn weekend en succes met testen , liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had ook graag geholpen, we hebben een koffiebonen apparaat

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties op mijn blog zijn altijd welkom. Leuk om van je te horen!