donderdag 12 mei 2011

Mijn moestuintje

Zomaar even wat foto's van mijn moestuintje. Ik vind dit zo leuk om te doen, mijn eigen groente! Het is mijn eerste jaar dat ik zelf wat groente verbouw, maar het gaat best goed al zeg ik het zelf.


Mijn erwtjes gaan al goed de hoogte in, ik zag zelfs al een knopje zitten. De krulsla kunnen we al bijna eten (staan er nog meer dan deze 3, dit zijn de kleinere) en links nog wat veldsla die ik wat later heb geplant.


Dit is de bosui, ze liggen er maar slapjes bij. Ik hoop dat het nog goedkomt als ze wat dikker en dus hopenlijk wat steviger worden.


Het is maar een klein plantje, maar hij zit vol met aardbeien. Dat wordt smullen!



Vorige week waren dit nog miniplantjes en nu, wauw, wat kan een beetje regen goed doen (kregen natuurlijk wel water van mij tijdens die droogte). Mijn kerstomaatjes.

Volgende keer mijn aardappels, kruiden en paprika's.


3 opmerkingen:

  1. Je ben goed bezig zeg!
    Ziet er veel belovend uit hoor.
    Ik was er ook aan begonnen maar bij mij wil het toch echt niet lukken.
    Maar ik geef niet op,gisteren toch nog wat sla en komkommer gezaaid in de hoop dat het nog wat gaat worden.
    Misschien ben ik wel veel te laat ermee maar dat zullen we dan wel zien.
    De aardbeitjes en mijn tomaten plantje zien er wel goed uit maar die had ik niet zelf gezaaid.
    ben ook heel benieuwd naar je aardappels,kruiden en paprika's.
    succes ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldig goed van je, genieten he? het geeft zoveel voldoening en je bent lekker buiten bezig, heeeeeel gezond dus, geniet ervan , liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties op mijn blog zijn altijd welkom. Leuk om van je te horen!