maandag 7 maart 2011

"Nieuw" ladekastje

Aangezien wij nogal wat opbergruimte te kort komen en ik het tafeltje wat tussen de twee bankstellen in staat helemaal zat was, ben ik eens op marktplaats gaan neuzen.
Ik had al vlug een leuk ladekastje gezien en het stond niet heel ver weg. Het kastje was erg aan de antieke kant, maar ik zag potentieel. Schade: € 25,-.

Voor (handgreepje had ik wel, maar had ik al gesloopt)

Na wat schuren en 3! lagen verf die ik nog had staan (je moet maar iets wit willen krijgen als het donkerbruin is) is dit het resultaat:

Na (en oow wat ben ik er blij mee)

Ook maar meteen even een stenen vaas in dezelfde kleur geschilderd (die was nu groen) om een beetje eenheid te creëeren in huis. Het is ook dezelfde kleur als de kozijnen, dus het komt wel terug in huis, maar de rest van onze meubels is allemaal in een roodbruine houttint.

1 opmerking:

Reacties op mijn blog zijn altijd welkom. Leuk om van je te horen!