maandag 14 maart 2011

Opruimwoede

Ik was de indeling van mijn keuken al een tijdje beu en dit weekend was het dan zover. Grote opruiming (en schoonmaak, want dat was ook hard nodig)
Mijn buffetkast wat beter ingedeeld (stond allemaal heel ruim) en ik kreeg zowaar al wat ruimte in mijn keukenkastjes. Spullen uit de servieskast gehaald en grotendeels kwijtgeraakt in de buffetkast. En ineens had ik een grote voorraadkast! We hebben erg weinig opbergruimte (kleine keuken en geen bijkeuken of zo) en ik had nu heel weinig op voorraad omdat ik het gewoonweg niet kwijt kon. Dat wordt nu anders.

De schade...Volgens zoonlief was ik 'toep' aan het maken

De voorraadkast zie je niet op deze foto, maar staat zeg maar rechtsonder in het hoekje. Is net zo hoog als de koelkast/combi-magnetron kast. En dan heb ik hieronder (zeg maar onder de wekpotjes) nog een vaatwasser en thats it. En dat is dan ook meteen de hele keuken...
Ik had dus eerst al mijn voorraad gepropt in de twee smalle onderkastjes die je ziet.
Dat werkt niet, want je hebt weinig ruimte en daardoor ga je er meer dingen in proppen dan eigenlijk kan en dan gaan dingen over de datum, gewoonweg omdat je het niet ziet staan. (t.h.t. juli 2008 was de topper *schaam*).
Nu staat alles duidelijk in de grote kast en wat een verademing zeg!
En ook nog wat dingen tegen gekomen die ik toch nooit gebruik en die gaan linea recta op marktplaats.

1 opmerking:

  1. geweldig goed bezig ben je, je hebt mijn give away gewonnen , gefeliciteerd, mail je je adres naar mij ? , liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties op mijn blog zijn altijd welkom. Leuk om van je te horen!