donderdag 10 maart 2011

Van alles wat

Wat zie ik nou? Mijn krulsla begint gewoon al op te komen in mijn kasje! Na maar 2 dagen. Jeetje wat gaat dit snel.

Mijn boekenverkoop op Bol gaat ook erg goed. Al voor meer dan € 55 heb ik verkocht (9 boeken). En dat in 2,5 week. Op Marktplaats nog geen enkele bieding gehad op mijn kleding, boeken, enz. Terwijl ik toch wel redelijk goede advertenties heb al zeg ik het zelf.

Voor deze maand kan ik € 50 verdienen met Spitsmijden in Brabant.
Vorige maand was het ‘maar’ € 27,50, omdat je in de nationale vakanties niets opbouwt, omdat dan geacht wordt dat er geen drukke spitsen zijn. Deze maand dus voor de € 50 en ik wil ook geen enkele spits pakken, want ik wil perse € 50 en geen € 47,50 of zo (zal wel een mentaal dingetje zijn, haha)

Ik ben ook nog bezig met verschillende creatieve projectjes. Ben bezig om een sjaal voor mezelf te haken. Ben er al maanden mee bezig en de winter is bijna voorbij, maar goed er komen nog veel meer winters. Is een beetje een tussendoor project. Daarnaast ben ik ook nog met wat t-shirtjes bezig voor Roy. Heb zoveel ideeën en ik wil ze het liefst allemaal tegelijk maken, maar dat kan niet. Er zijn ook zoveel mogelijkheden met applicaties, vilt, strijkvelours, vellen waar je iets op kunt printen en dan op een shirt strijken. Hierover later meer.
Dan ga ik, hopelijk, dit weekend beginnen met een rekje om mijn mokken aan op te hangen. Antiek idee, maar wel in een modern jasje. En allemaal low-budget.
En dan hoop ik me binnenkort ook nog eens te verdiepen in het maken van zeep en zeepkettingen.

En dan hebben we nog de autoproblemen. Bah. Wij hebben het de laatste jaren echt niet getroffen met de auto’s (en we hebben er wel een aantal gehad). Gelukkig *knock on wood* blijft mijn auto vooralsnog gewoon doen wat hij moet doen. Jan’s auto helaas niet. De turbo is kapot aan het gaan. Geschatte kosten € 1100 excl btw en montage. Dat gaat hem dus niet worden ben ik bang. Zitten nu te denken aan iets ouders en belastingvrij.

3 opmerkingen:

  1. Leuke blog! Ik las net over je boeken op bol.com. Hoe doe je dat met boeken die je voor 2 euro te koop hebt staan? Daar gaat 1,29 bemiddelingskosten af, dus je houdt 0,71 over. En daar moeten de verzendkosten nog af. Dat geeft toch sowieso verlies?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik benijd je helemaal om je verkopen op Bol.com! Wat veel, in korte tijd! Bij mij gaat het heel moeizaam en langzaam.

    Wat voor soort boeken verkoop jij? Misschien ligt daar de sleutel van je succes?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zita, ik speel een beetje vals. Ik mag op mijn werk postzegels gebruiken. Meestal zijn boeken van 2 euro kleine boekjes die makkelijk door de brievenbus passen en dan pak ik op het werk de postzegels. Heb ik nog niet heel veel winst, maar ze staan me in de weg, dus alles is meegenomen.
    Vlijtig Liesje, ik verkoop eigenlijk van alles wat. Moet wel zeggen dat de nieuwere boeken uiteraard wel wat sneller weg zijn als de oudere, maar dat begint nu ook wel wat te lopen.

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties op mijn blog zijn altijd welkom. Leuk om van je te horen!