donderdag 17 maart 2011

Sleutelhangers

Gisteravond nog even lekker wat zitten freubelen en 2 sleutelhangers gemaakt.






















Had alleen niet zo veel soorten lint meer. Gelukkig heb ik die gisteren al besteld en komen ze vandaag, als het goed is, binnen. Dan kan ik er nog meer maken, want wat is dit leuk om te doen!

Heb er gisteren ook nog eentje gemaakt met vilt, kraaltjes en een bloem, maar die vond ik nog niet "af". Daar moet ik nog even over nadenken.

Ben de laatste weken echt helemaal aan het hobby-en geslagen. Word er helemaal blij van.

Vandaag is schoonzusje jarig, dus daar moet ik ook nog even wat creatiefs voor verzinnen (ze viert het zaterdag, dus ik heb nog even). Ze heeft wel wat wensen, maar ik wil er ook echt iets van mezelf bij doen. Heb al een ideetje wat ik tijdens mijn blogsurfen (hihi leuk scrabble woord) tegen ben gekomen.

4 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan hoor! Ik ga je idee ook eens uitproberen. ´k heb toevallig net kant gekocht en een paar verjaardagen in ´t verschiet! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke sleutelhangers! Goed idee, ga ik onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zeg die sleutelhangers! Komt ook altijd van pas, je kunt er zo een ook aan het kadotje voor je schoonzus hangen.
    En ja, van creatief zijn wordt je blij, vooral als je tevreden bent met het resultaat. Dat heb ik ook al regelmatig gemerkt!
    Groetjes Karlina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb je toegevoegd aan mijn lijstje met favorieten.

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties op mijn blog zijn altijd welkom. Leuk om van je te horen!